RSS

Amintiri….

27 Jan

Prima amintire  ar fi videoclipul cu melodiile noastre favorite de acum 1 an 😀

Acum sa iau niste fraze de prin primele posturi 😀

Ioana ,,Nici nu stiu cum sa incep..:D..este pentru prima data cand postez si cred ca o sa fie destul de interesant.mi-ar placea sa va impartasesc si voua impresiile si parerile mele…”

Simona ,,In primul rand sa va spun ,,Buna” pentru ca este prima oara cand postez si eu pe acest blog.Nu are rost sa caracterizez si eu fiecare persoana,va puteti da si voi seama dupa scris si mai multe despre noi la pagina about x,y,z”

Ana ,,Ati observat k in ultima vreme ne lasam condusi de prosti…oameni idioti care se bazeaza doar pe noroc…si cum nu ii duce capul vor sa isi arate cat mai mult ca au bani si ca sunt “jmecheri de jmecheri” ca pe ei nu ii face nimeni si ca au spate….sfat: luati-va toti de manutza si aruncati-va de pe un pod…faceti o favoare umanitatii..”

Eu[roby] ,,Dupa ce ca nu imi placea mie scoala acum am dat de alta belea,avem brigada timp de 2 saptamani…naspa rau de tot.Astazi am stat cu diriga pana la ora 4 sa scriu la laptop niste exercitii,formule,conspect la o lectie,pentru ca maine avem brigada la fizica,unde eu sunt bota..”

Uite asa si in ziua de astazi acest grup este intact,si de nedespartit 🙂

Esenta grupului : Nu ne barfim unii pe altii,cred ca aceasta este dovada cea mai clara 🙂

 
Leave a comment

Posted by on 27/01/2010 in Rob!

 

Tags: , ,

Leave a comment